czwartek, 3 marca 2022

Trzecie opakowanie na tamborek

Uszyłam kolejne opakowanie na tamborek - ramkę do haftowania.

To już ostatnie moje szycie w tym temacie.






Mam trzy opakowania na duże ramki uszyte ze starych jeansów.



Opakowania bardzo mi się przydadzą, ponieważ te największe ramki sprawiały mi kłopot w przechowywaniu rozpoczętych haftów. Nigdzie się nie mieściły, tkanina ulegała zabrudzeniu, gubiłam muliny. A teraz wszystko znajdzie swoje właściwe miejsce. Jestem zadowolona, że w ten sposób wykorzystałam stare nogawki ze spodni.












8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł i świetne - jak to zawsze u Ciebie - wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miłe słowa, starałam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Panią, tworzy Pani piękne rzeczy i druty ,szydełko i haft. Kiedyś śledziłam Pani poprzedni blog, czy jest możliwość odnaleźć gdzieś wpis o farbowaniu włóczki.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachowało się tylko to:
    https://xhaftx.blogspot.com/search/label/Farbowanie%20we%C5%82ny

    OdpowiedzUsuń
  5. Ośmielę się zapytać, gdyż mam prośbę o poradę. Na lekki, delikatny szal- mgiełkę dla panny młodej lepiej wybrać Drops Kid- Silk czy Gazzal Super Kid Moher? A może inną włóczkę? Nigdy nie dziergałam z tych włóczek, a nie mogę odmówić, bo to szal dla przyszłej synowej. :-) Serdecznie dziękuję za poświecenie mi czasu. Jeśli zdecyduje się Pani mi pomóc, poproszę o wiadomość na adres ulach4@wp.pl , za co z góry jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście uwielbiam Kid Silk Dropsa. Bardzo dużo szali i chust z niego zrobiłam i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.