sobota, 21 października 2023

Okładka

Haft po kilku latach leżakowania w szafie doczekał się stałego i nowego miejsca. W poprzednim poście napisałam, że coś z nim kiedyś poszło nie tak i źle wyhaftowałam jakieś jego fragmenty. Nie chciało mi się teraz poprawiać, wyszukiwać niewłaściwych krzyżyków i poleciałam dalej z tymi błędami. Coś dołożyłam, czegoś nie wyhaftowałam i efekt widać na zdjęciach. Nikt przecież nie będzie sprawdzał z projektem Renato Parolina co jest nie tak z tym haftem. Dzisiaj uszyłam okładkę na zeszyt i jestem zadowolona.















4 komentarze:

  1. Taką śliczną okładkę to tylko za szkło bo do użytku stanowczo szkoda.Nie wiem jakie tam błędy popełniłaś bo dla mnie wygląda idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocieszyłaś mnie. Pozdrawiam i fajnie, że znów blogujesz.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.