wtorek, 1 lutego 2022

Kosmetyczki

Wracam do normalnego życia. Jest ciężko ale powoli daję radę i przyzwyczajam się do nowej rzeczywistości. 

Mama została pochowana tam gdzie czekało miejsce od wielu lat - obok swojego 19 - letniego syna a mojego brata, który tragicznie zakończył swoje życie.

Porządkuję dom, rzeczy mamy, pakuję, wynoszę, część chowam na pamiątkę, inne oddaję tam gdzie są potrzebujący ludzie i tak mija mi dzień za dniem.

Syn wpada do mnie z córkami. Dziewczynki zostają na dzień - dwa i jest mi raźniej.



==========================================



Haft "Zimowe marzenia i sny", który pokazałam 6 stycznia ma już swoje miejsce na upominkowej kosmetyczce. Wykorzystałam nogawki od starych jeansów i haft wszyłam w tkaninę.






Mam też dla siebie kosmetyczkę z Fridą, którą wyhaftowałam modyfikując znany wzór.






















7 komentarzy:

  1. Piękne te kosmetyczki :) Trzymaj się dzielnie, dobrze, że masz wsparcie rodziny. Przytulam wirtualnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mama odeszła ciałem, a duchem pozostała- zawsze będziesz czuła Jej obecność koło siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest świetny pomysł na wykorzystanie Twojego pięknego haftu. Umieszczony na kosmetyczce daje możliwość podziwiania go przez większe grono osób no i jest to wspaniały upominek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa, pozdrawiam panie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyczka z jeansów idealna ;-) aż chce się haftować i szyć.
    Trzymaj się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Krásne kozmetické tašky, nádherné výšivky!!!
    Posielam veľa energie,
    A.

    OdpowiedzUsuń