środa, 10 czerwca 2020

Szal na drutach


Wygrzebałam z zakamarków szal, który rozpoczęty i pozostawiony w połowie czekał smętnie na swój koniec - lepszy lub gorszy (dokończenie lub prucie). Zlitowałam się nad nim i dokończyłam robótkę.

Włóczka to Fantastico Multi Kid Mohair  - MONDIAL
80%Super Kid Mohair, 20% Polyamid, 20g =196 m

Ta włóczka i ten zestaw kolorystyczny należą do moich ulubionych. Sporo udziergów zrobiłam właśnie z tymi kolorami (sweterki piórkowe, szaliki, chusty).






Szalik zrobiłam według tego opisu:


A wokół mnie jest wreszcie pięknie: zielono i kolorowo.






2 komentarze:

  1. Piękny szał.Pyszne ciasteczka,dzisuaj piekłam ,dziękuję za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że spróbowałaś i przepis przydał się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.