środa, 1 kwietnia 2020

Kolorowe kwiaty


Takie kolorowe kwiatki zeskoczyły z mojego tamborka:



To już przecież wiosna, wprawdzie jest bardziej domowa przez koronowirusa, a powinna być kwiatkowa i kolorowa. Tym razem kwiatki nie pachną. Zakwitły nieco inaczej niż w naturze.




Wiosna wiosną a ja z przerażeniem obserwuję, słucham, czytam o szalejącej pandemii. Na wszelki wypadek uszyłam sobie kilka maseczek. Niedługo jadę z mamą do szpitala na badania i skorzystamy z nich. Szyję też maseczki dla osób w potrzebie - do rozdania. Część z nich już osłania różne twarze.














Na szybkie wyjścia (do sklepu) zrobiłam maseczki z dwóch warstw papierowego ręcznika. Krótsze boki z gumkami przeszyłam na maszynie.




8 komentarzy:

  1. Piękny wiosenny kwiat.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obrazek, te z poprzedniego posta też piękne, uwielbiam takie klimaty. Trzymajmy się, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe wiosenne kwiatki - szkoda, że nie pachną :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa. Pozdrawiam i wszystkim życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna wiosenna łąka! Cudny haft :-)
    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatki bardzo ładne:) Maaseczkiprzydadzą się ale do szpiatala bym nie jechała bo to najwieksze siedliska bakterii i wirusów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te kwiaty! Takie kolorowe i radosne! Zdrowia dla Ciebie i mamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są! I takie energetyczne! Jak żywe:)))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.