czwartek, 15 lutego 2024

Myślę już o Wielkanocy

 

Myślami jestem już w okolicy Wielkanocy. W sporej części sprawiła to  lekka wiosenna pogoda. Zima jest tylko w kalendarzu. Około piątej rano codziennie budzą mnie już ptasie trele i śpiewy. 

Zaczęłam haftować wielkanocne drobiazgi - upominki i ozdoby.

Jako pierwsza powstała zakładka dla Zosi.




Znalazłam darmowy wzór więc go tu wrzucam.


Mam nowe igielniki z motywem wielkanocnym. Kiedyś napisałam, że robię igielniki co jakiś czas, ponieważ znikają w "magiczny" sposób. Najczęściej są zamieniane w poduszki dla malutkich laleczek. Oczywiście za tą zamianą stoi Zosia.







Wkrótce na blogu będzie dużo wielkanocnych haftów. Część jest gotowa i czeka na spotkanie z maszyną do szycia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.