niedziela, 3 września 2023

Madame Butterfly - Barbara Ana

 

Jakiś czas temu wyhaftowałam trzy obrazki Barbary Any "Madame Butterfly" z zamkniętymi oczami. Dwa z nich wykorzystałam. Trzeci czekał na mój urlop. Zabrałam się więc do pracy i haft wskoczył na dużą kosmetyczkę. Mieszczą się w niej dwa / trzy zeszyty A-3.




Urlop sprzyjał moim dłubaninkom na tamborku i wyhaftowałam kolejną Madame Butterfly - z otwartymi oczami i  zmienioną kolorystyką mulin.



Przysiadłam do maszyny i Madame Butterfly patrzy na wszystkich z torby / siatki. Będzie uważnie obserwować zakupy wkładane do torby.





I tak powstał komplet - jedna madame śpi, druga patrzy.






Jak pisałam w którymś z wcześniejszych wpisów, część kosmetyczek i siatek / toreb jest przeznaczonych na opakowania świątecznych prezentów.
 Jeszcze nie wiem, które pójdą ode mnie. W grudniu dokonam wyboru. A w zapasie mam jeszcze kilka projektów na ten cel.









2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.