środa, 18 maja 2022

Woreczki na prezenty ostatnia partia

Pamiętacie moje woreczki na prezenty?

Zerknij tutaj - KLIK 

Zerknij też tutaj - KLIK

I tutaj też zobacz - KLIK

Zrobiłam je jeszcze przed moją operacją w marcu.

Po wyjściu ze szpitala co jakiś czas również przygotowywałam sobie mały haft na woreczek. Pomiędzy innymi haftami dłubałam te maleństwa (szczególnie wtedy, gdy były u mnie moje dziewczynki).

I tak mam ostatnią partię woreczków na prezenty, które można również wykorzystać jako woreczki zapachowe na półkach w szafie. Wystarczy włożyć do nich lawendę lub pachnące mydełko.








6 komentarzy:

  1. Piękne drobiazgi, prezent otrzymany w takim woreczku ma zupełnie inną wartość, choćby było to zwykłe mydełko. Sam woreczek jest cudnym prezentem, aż szkoda go ukrywać w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że podobają się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczki są tak piękne, że same w sobie mogą być wspaniałym prezentem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.