piątek, 19 lutego 2021

W miodowym kolorze...

Kilka dni wystarczyło i zrobiłam szal w miodowym kolorze.







Robótka łatwa więc dziergałam ją prawie bezwzrokowo nawet podczas seansów filmowych w tv.
Szalik na środku ma ściągacz 3 oczka prawe, 3 oczka lewe. Stopniowo ściągacz zmienia się w 3 oczka prawe, 2 lewe, potem ma 2 oczka prawe, 2 lewe, następnie 2 prawe, 1 lewe i wreszcie 1 prawe, 1 lewe. Najpierw zrobiłam środkową część (3 oczka prawe, 3 lewe) a potem na dwóch parach drutów robiłam szalik w obie strony równocześnie. W ten sposób zmniejszanie oczek przebiegło w tych samych miejscach z dwóch stron. I mam długi szalik do porządnego owinięcia szyi. W razie czego środkowa jego część doskonale sprawdzi się w roli czapki / kaptura, gdyż jest najszersza. Na owinięcie szyi też starczy. Szalik ma bowiem 200 cm długości.



6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł i piękny szalik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolory i ładnie wykonany:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za miłe wpisy, pozdrawiam panie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Połykam wszystkie Twoje opisy, podpowiedzi i porady. Anna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Połykaj, cieszę się, że są przydatne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.