poniedziałek, 14 grudnia 2020

Torba na zakupy, kosmetyczka i igielniki

W połowie listopada napisałam, że zakończyłam przygodę hafciarską z Fridą. Okazało się, że wcale tak nie było. Wpadły mi w ręce kolejne schematy. Tym razem był to wzór Barbary Any zatytułowany przedstawiający Fridę ze swoim ukochanym Diego. Skorzystałam z niego dokonując kilku zmian dotyczących kolorystyki, dodaniu kilku drobiazgów, usunięciu innych. Jestem zadowolona z wprowadzonych zmian i wyglądu gotowego haftu. Znalazł już swoje  miejsce. Dekoruje torbę na zakupy. Fragmenty tego samego wzoru wykorzystałam do ozdobienia kosmetyczki (twarze Fridy i Diego).

A inny wzór haftu z Fridą przy sztalugach wykorzystałam do uszycia dwóch igielników. Ten wzór też odrobinę zmieniłam według własnego widzimisię. 

Wszystko wygląda tak:














Mam jeszcze jeden schemat haftu z Fridą. Pewnie za jakiś czas go wyhaftuję. Odwołuję więc swoje słowa z listopadowego wpisu. Frida zagości na moim tamborku.


















5 komentarzy:

  1. Frida najlepsza ;-)
    czyjego autorstwa są te schematy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam w poście. Ten haft i poprzednie (z małpką) są autorstwa Barbary Any. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje ;-) wydawało mi się, że znam ten styl ;-)

      Usuń
  3. Hafciki z Frida cudowne, uwielbiam te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarze, miło je czytać. Pozdrawiam/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.