sobota, 12 grudnia 2020

Domowy jabłecznik na cieście biszkoptowym

W mojej kuchni dzieje się sporo przed świętami. 

Dzisiaj upiekłam jabłecznik na cieście biszkoptowym. Potraktowałam to jako próbę przedświąteczną. Dzieci lubią ciasto z jabłkami. Zwykle piekłam szarlotkę na kruchym cieście. W zakamarkach moich notatek znalazłam przepis na inne ciasto z jabłkami. Nie pamiętam źródła przepisu. Jeśli dojdę do niego, to umieszczę odpowiednią informację.

Dzielę się z wami tym przepisem. 

Jabłecznik jest fantastyczny. Smakuje wybornie. Polecam.













7 komentarzy:

  1. Spadlas mi z nieba z tym przepisem! Od miesiąca za mną ta szarlotka chodzi! Dziękuję że się dzielisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko dzieci lubia taaakie pysznosci .Mniaaaam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie - smacznego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za przepis. Biszkopt wyszedł wybitny, delikatny jak chmurka.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.