sobota, 13 kwietnia 2019

Zbliża się Wielkanoc


Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę wszystkim radosnych i pogodnych dni spędzonych w rodzinnym gronie. Wesołego Alleluja!



Chcę, żeby moje święta też będą pogodne i spędzone w rodzinnym gronie. Niestety od marca kolejne osoby z mojej rodziny wędrowały do szpitali i przechodziły różne operacje. Z najbliższych: syn, teraz moja mama. Czekam na dobre wiadomości od lekarzy i mam nadzieję, że mama będzie z nami w święta. Pierwszy raz od wielu lat nie mam gorączki przedświątecznej. Nie przygotowałam mieszkania, nie umyłam okien, nie biegam po sklepach. 

Nie jestem aktywna robótkowo i nie mam żadnych nowości do pokazania.

7 komentarzy:

  1. Czasami coś zaburza nasz ustalony rytm. Raz Góra raz dół. Życzę Ci rodzinnych Świąt. Radosnych i pełnych ciepła od najbliższych osób. Wysyłam pozytywne myśli. Zdrowia dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę spokojnych świąt w gronie rodzinnym,

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę wszystkiego najlepszego na święta a dla bliskich dużo zdrowia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, i wam życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia i spokojnych Świąt w gronie Najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bedzie dobrze ,trzymaj sie!.Hafcie zycze Ci Zdrowych i Spokojnych Swiat w gronie rodzinym .
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze sie jednak przenioslas, a nie zamknelas bloga.
    Duzo zdrowia calej rodzinie, reszta sie nie przejmuj!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.