poniedziałek, 18 marca 2019

Przeniosłam się z Bloxa

Witam w nowym miejscu.

Przez 10 lat miałam bloga na Bloxie, który wymeldował wszystkich użytkowników. Szkoda, bo dobrze mi się tam prowadziło bloga.

Postanowiłam zadomowić się tutaj. Nie bardzo orientuję się co i jak. Mam nadzieję wkrótce opanować umiejętności pozwalające na zasiedzenie się w tym miejscu.

Przez 10 lat blogowania nazbierało się mnóstwo zdjęć z moimi różnymi pracami. Poniżej są zdjęcia z większością z nich uzbierane na poprzednim blogu od 2009 roku do 2019 roku. Jest co oglądać.





























































17 komentarzy:

  1. Niezły dorobek :)Witaj na bloggerze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciao e benvenuta su blogspot! Io ti seguo da tanti anni e ho sempre ammirato i tuoi lavori, ma sulla piattaforma che utilizzavi prima non riuscivo a lasciare dei commenti. Finalmente adesso posso e mi fa tanto piacere. Ti invito, se vuoi, a far visita al mio blog che da poco ha compiuto dieci anni.
    Perché non metti il gadget che permette di seguire il tuo blog? Intanto io cambio l'indirizzo del tuo blog sul mio blogroll dove si trova da tantissimo tempo.
    A presto!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się podwójnie, że jesteś tutaj: po pierwsze, że nie zrezygnowałaś z prowadzenia bloga (zaglądałam do Ciebie regularnie), po drugie - mogę swobodnie zostawiać komentarze bez konieczności rejestracji na bloxie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanim zaczęłam prowadzić bloga, regularnie czytałam Pani wpisy i często czerpałam z nich pomysły, a także uczyłam się. Pierwsza chusta i pierwsze kapcie powstały dzięki Pani. Cieszę się, że pomimo niedogodności, zdecydowała się Pani, na prowadzenie bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Hafciku! Cieszę się bardzo,że będę mogła dalej obserwować Twojego bloga i piękne prace. Powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam was moje panie. Przesyłam gorące uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rosa, Non conosco un blogger, sto imparando a usare

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę z Pani decyzji o dalszym prowadzeniu bloga. Życzę powodzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje ze jestes bo jestem twoja stala obserwatorka

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się ,że kontynuuje Pani bloga, lubię oglądać Pani prace i korzystać z przepisów - też kulinarnych. Żałuję , że nie mam takich talentów. Pozdrawiam Wiesława

    OdpowiedzUsuń
  11. Tu pod tym postem też się cieszę, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się cieszę, że znowu jesteś. Weszłam żeby spisać wzór na chustę a tu taka niespodzianka. Wzory i przepisy będą dostępne gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam wszystkie panie.
    Będą wzory i przepisy. Muszę tylko rozgryźć bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień dobry, cieszę się, że znalazła Pani nowe miejsce a ja mogę (jak robię to od lat)podziwiać Pani inwencję i dzięki Pani uprzejmości korzystać z Pani doświadczenia i wzorów. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle pracy! Dobrze, że nie porzuciłaś blogowania! Powodzenia w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wiadomości często zaglądałam na Pani bloga. Cieszę się że nadal mogę:) zdrówka i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.