sobota, 30 grudnia 2023

Podsumowanie roku

 

Kończy się 2023 rok. Nie należał do najbardziej udanych z mojego punktu widzenia. Jednak nie był też najgorszy. Ot - taki sobie. Mam nadzieję, że kolejny rok będzie choć trochę bardziej przyjazny dla mnie. A plany mam spore i jakieś zmiany życiowe mi się szykują. Na razie cicho sza... nie chcę zapeszyć.

A robótkowe podsumowanie mijającego roku wygląda tak jak na poniższych zdjęciach. Coś za dużo tego wyszło. W przyszłym roku muszę przystopować z robótkami. Już od wielu miesięcy mam szlaban na zakup włóczek i daję radę. Szperam w starych zapasach jeśli coś chcę wydziergać. Przyznam, że straciłam chęci do dłubania na drutach. Dziergam mniej niż kiedyś. Z wyszywaniem idzie mi lepiej i robię to chętnie. Zapasów mulin i tkanin mam dużo (w zasadzie ogromnie dużo). Zakupy hafciarskie robię sporadycznie.

Rok 2023 robótkowo wyglądał tak:









Pozdrawiam wszystkich i życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku. Bądźcie zdrowi, niech spełnią się Wasze marzenia, plany rodzinne i  zawodowe. 



5 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego zycze Ci Hafcie w Nowym Roku:zrealizowania planow,oraz nowych, wspomnianych zmian zyciowych i oby to byly zmiany na lepsze :))).Jednak na pierwszym miejscu zycze Ci Zdrowia ,bo to jest najwazniejsze :))).

    Pozdrawiam cieplutko
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogaty pracowity rok. Wszystkiego dobrego, niech się spełnią marzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrego roku a wyrobów mnóstwo, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje. Wam też życzę dobrego roku.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.