piątek, 28 kwietnia 2023

Madame Butterfly - projekt haftu Barbary Any

 


Z mojego tamborka zeskoczył najnowszy projekt haftu Barbary Any - Madame Butterfly.
W oryginale haft ma mniej kolorów mulin. Ja sięgałam bez opamiętania po kolejne muliny z mojego pudełka z zapasami i ostatecznie wyszło mi kilkanaście kolorów więcej.  Zmieniłam więc trochę kolorystykę haftu.

Zaszalałam.

Haft od razu powędrował na kosmetyczkę.

A na tamborku za chwilę będzie powtórka tego haftu.































4 komentarze:

  1. Bardzo oryginalny i wspaniały wzór. Świetny na poduszkę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny i szalenie energetyczny haft :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.