czwartek, 24 listopada 2022

Czas wyciągnąć ciepłe swetry i kamizelki

 

Za oknem pada śnieg. Wyciągam więc z zakamarków półek swoje swetry, sweterki i kamizelki, które zrobiłam. O niektórych zapomniałam. Innych jeszcze nie znalazłam. 



Część zdjęć przedstawia moje udziergi w ładnej formie - na mnie lub na Krystynie (tak nazywa się mój manekin). Pozostałe dawne sweterki wyglądają byle jak - wyjęłam je z pudła i mają wyraźne zagięcia. Teraz czeka mnie wielkie pranie i doprowadzenie swetrów do stanu używalności.















2 komentarze:

  1. Sporo tego nagromadzilas Hafcie i wszystkie sa bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne swetry, wyciagamy sweterki, kamizelki i czapeczki wyciagamay lub robimy kolejne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.