piątek, 16 września 2022

Memento Mori

Wzór Memento Mori  autorstwa Jody Rice (Satsuma Street) podobał mi się od dawna. Jego przesłanie Memento mori - pamiętaj, że umrzesz, zostało pokazane przez autorkę w ciekawy sposób. Mnóstwo kolorów, różne układy czaszek, kwiatów, ptaków i innych detali sprawiają, że z przyjemnością można "zawiesić oko" na hafcie.

No to zabrałam się za ten haft. Dłubałam go z przerwami kilka miesięcy. I poległam. Zmęczyło mnie ciągłe zmienianie kolorów mulin, myliłam się jak nigdy, prułam, odkładałam, siadałam znowu i prawie zrezygnowałam. W końcu uznałam, że odpuszczę część wzoru. Zamiast dwóch dużych czaszek mam jedną dużą i dwie małe.  

Uszyłam makatkę / zawieszkę, która udekoruje ścianę pokoju pod koniec października. 









Edytowałam ten wpis w sobotę (następnego dnia), ponieważ dokładam fotki z drugą makatką, którą przed chwilą uszyłam. Haft z tej nowej makatki pokazałam 3 września.









4 komentarze:

  1. Twoja wersja też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miłe słowa. Nie miałam już sił, żeby pociągnąć dalej ten haft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny haft,ale te czachy troche przerazajace .

    OdpowiedzUsuń
  4. Czachy są bardzo kolorowe, nie powinny więc przerażać.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.